Fantázia, hravosť, kreativita a ORIGINALITA
Uvedenie značky/produktu na trh
- Návrh komunikačnej stratégie je pre nás hrou. Je radosť mať za sebou úspešnú kampaň tvorenú 10 komunikačnými kanálmi a zásahom na 3 229 000 unikátnych čitateľov printov a 8 400 000 unikátnych užívateľov online.
- Efektívny mediálny plán a nákup médií je pre nás samozrejmosťou. Kto by nechcel mať prehľad o viac ako 350 médiách na Slovensku?
- Grafické a kreatívne návrhy logo typov a corporate identity
- Tvorba Web stránok a Facebook kampaní – stanovené ciele neznamenajú pre nás limit. Napríklad pre značku Liptov sme zvýšili počet fanúšikov na Facebooku o 222 %.
- Prieskumy trhu
Media Relations
Veľmi si ceníme naše vzťahy s mienkotvornými, odbornými, ekonomickými či lifestylovými médiami. Vďaka nim ponúkame vysokú pridanú hodnotu. Teší nás, že až 87 % hodnoty článkov prinášame v podobe bonusu a za 1 mesiac dokážeme informácie o spoločnosti v médiách vygenerovať až 65-krát!
- Tlačové správy, press kit – príprava dokumentov – tlačových správ, press kit-ov
- Tlačová konferencia, briefing, media raňajky – organizácia a koordinácia eventu
- Spolupráca s médiami na exkluzívnom základe
- Vystúpenia v médiách – spravodajské a diskusné relácie, TV a rozhlas
- Návrh PR nástrojov – príprava článkov, organizácia interview
- Poradenstvo – Generovanie tém a odporúčaní, identifikácia príležitostí a hrozieb, sledovanie trhu a aktuálnych trendov, hľadanie príležitostí na pozitívnu publicitu
Media lobing
Mobilizáciu pozornosti a atraktivitu tém zabezpečujeme osobnou komunikáciou až s TOP 32 redaktormi.
Mediálny tréning pre predstaviteľov spoločností
Monitoring médií
- Monitoring mediálnych výstupov na dennej báze, týždennej alebo mesačnej báze
- Mediálna kvantitatívna a kvalitatívna analýza, ktorá bude zahrňovať postavenie klienta na trhu s mediálneho pohľadu
- Meranie efektivity nákladov vložených do PR
Krízová komunikácia
Preventívna príprava na možné mediálne problémy, príprava argumentácie ku konkrétnym problémom.
- Detailný monitoring v súvislosti s možnosťou vzniku krízy (monitoring správania zákazníkov, konkurencie, legislatívy, investičného trhu)
- Definovanie možnosti rizík
- Vytvorenie manuálu pre krízovú komunikáciu
- Medzinárodné know-how v oblasti krízovej komunikácie
Interná komunikácia
- Prieskum internej komunikácie
- Príprava, nastavenie a koordinácia internej komunikácie v rámci spoločnosti
- Systém informovanosti a motivačné prepojenie zamestnancov
- Presadenie dôvery a porozumenia na pracovisku
- Zmena postojov a správania
- Presadenie komunikácie o zlepšeniach a stratégií spoločnosti
- Poskytovanie a prijímanie spätnej väzby
- Príprava súhrnného hodnotenia
Event Marketing, B2B, B2C
Príprava kreatívneho návrhu eventu, organizácia a koordinácia podujatí po technickej a organizačnej stránke.
Máme dlhodobé skúsenosti v rôznych oblastiach
Odborný profil a výber našich konzultantov na budovanie vzťahov s verejnosťou podlieha úzkej selekcii. Naše dlhodobé skúsenosti v rôznych oblastiach sa stanú neoceniteľným kľúčom k vášmu úspechu.